keskiviikko 26. marraskuuta 2014

First christmas shoppings

Heissan! Eli viimeisimmän viikon uutiset. Viime torstaina oli kotipäivä normaaleine kuvoineen.





Perjantaina äiti tuli kylään ja minä menin käymään salilla. Palattuani menimme äidin kanssa käymään parissa kaupassa tekemässä ruoka- ja jouluostoksia. Paketoinkin ensimmäiset joululahjat illalla!



Lauantaina olimme kotosalla ja teimme omia juttujamme. Leivoin porkkanapiirakan viikonlopun iloksi.

Poju löysi itsellensä uuden tyylin!



Sunnuntaina oli normaali päivä muuten, mutta kävimme kaverin kanssa kaupassa ostoksilla.


Maanantaina kävin neuropsykologin luona juttelemassa. Juttelimme taas kuulumisista, kouluhommista ja kirjoitin hänen koneelle elämänkertomuksen mistä olen saanut elämäni voimavarat. Neurolta päästyäni menin kotia ja pian äitini saapui, jolloin minä lähdin salille. Palattuani oli loppuilta normaali.

Jamie kiipesi mahani päälle nukkumaan <3.


Tiistaina kävin Jamien kanssa kaupungilla vähän kaupoissa katselemassa jouluostoksia ja palasimme takaisin kotia. Loppupäivä taas normaalisti.


Tänään olemme olleet kotosalla koko päivän. Kotihommia olen tehnyt tässä ohella ja levännyt.



Historian ja yhteiskuntaopin tehtäväpaketit olen saanut tehtyä ja lähettäyt ne opettajille. Historiasta sain jo palautteen ja kuulema pääasiassa kaikissa oli hyvät vastaukset. Ensi viikon tiistaina ja keskiviikkona on tiedossa kokeet ja niihin nyt lukemissessio meneillään. Tämä syö jo voimia, kun pitää iltasin lukea kumpaakin ainetta useampi kymmenen sivua. Tärkeintä nyt kuitenkin vain on, että pääsen niistä läpi.

Huomenna tai perjantaina menen salille ja perjantaina menemme äidin kanssa kaupungille jouluostoksille. Tämä viikonloppu menee kotosalla, ensi viikolla kokeet ja lähden etelään torstaina yöjunalla ja olen siellä viikonlopun.

Palaamisiin!


8 kommenttia:

  1. Moikka! Nyt en halua tällä viestillä loukata tai mitään pahaa sinulle, mutta kysyisin siitä lehtiartikkelista, jossa olit. Muistelen, että siinä kerrottiin "mallinurastasi". Uskotko, että sulla on vielä mahdollisuus tehdä mallin töitä onnettomuuden jälkeen? Kilpailu alalla on nimittäin todella kovaa (kuten varmasti tiedät). Onko sulla jaksamista yrittää vaikka mahdollisuudet voi olla melko pienet?

    Olet kaunis ja vahva nainen! Hyvää joulunaikaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli siinä lehdessä ylikorostettua, sillä en minä enää sille alalle enää niinkään pyri. Proteesimalleille on kuulemma kysyntää, mutta en minä kropaltani ole enää mallityyppiä :).

      Poista
  2. "Lähen etelään yöjunalla" -ja mä kelasin hetken et miten jonnekki Kanarialle pääsee junalla :D

    VastaaPoista
  3. käyks jotain kouluu vai mihin noi tehtävät oli? :)

    VastaaPoista
  4. Missä tämän viikon päivitys? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeiden ja reissun takia en ehtinyt sitä kirjoittamaan :). Kirjoitan seuraavan tässä lähi päivinä.

      Poista