maanantai 27. toukokuuta 2013

My lifesavers!

Moikka kaikki!

Nyt minulla on taas omanlainen viikko takana. Keskiviikkona viimeinen kämppikseni lähti pois ja olen ollut täällä täysin yksin. Perjantaina oli vuorossa Respecta jutskia ja tänään sain kokea jotain uskomattoman ihanaa.

Perjantaina Respectalla sain erin proteesin uuden holvin kera koeajelulle viikonlopun ajaksi. Tarkoituksena on ollut siis mahdollisimman paljon liikkumista tällä jalalla, jotta huomaisin mahdolliset virheet ja muokkausta kaipaavat asiat. Holvi on osoittautunut todella hyväksi ja luulen sen olevan hyvä. Menenkin torstaina Respectalle, jotta omaan proteesiini tehdään samanlainen. Ensi viikolla tallihommani alkavat ja toivotaan, että uusi holvi todella on täydellinen, eikä jalkani tulehdu uudestaan.

Viikonloppuna olin taas kullan kanssa ja vietimme ihanan rennon viikonlopun yhdessä.

Tänään olikin odotettu hieno päivä. Menin tänään iltapäivällä Forssan paloasemalle tapaamaan hengenpelastajiani. Siis niitä kahta ihmistä, jotka ajoivat ambulanssia ja löysivät minut ojasta loukkaantuneena! Oli aivan mahtavaa tavata heidät! Juttelimme heidän kanssa onnettomuudestani. Sain kuulla miten minut löydettiin, miltä näytin ja mitä minulle tehtiin. He myös kertoivat omia ajatuksiaan tapahtuneesta ja he vastailivat kysymyksiini, joita minulla oli. Vastineeksi kerroin heille omista kuulumisistani ja omasta elämästäni. Heistä oli hienoa nähdä minut ja se, kuinka olin kuntoutunut. Sain myös nähdä ambulanssin, jota he ajoivat minut löytäessään. Hieno päivä ollut siis!

Ensi viikolla kerron teille talliin pääsemisestä ja sen etenemisestä. Kuulumisiin!

<3: llä Lala

Koeajolla oleva jalka

Joka kesä on erinlainen. V. 2011.



4 kommenttia:

  1. missä suoritat työssäoppimisen, olisi tosi kiva kuulla siitä lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suoritan sen Yyterin ratsastuskeskuksessa :). Kerron siitä blogiini jossain vaiheessa :).

      Poista
    2. Mä meen yyteriin leirille,joten ois kans kiva et kertoisit siitä! Millon sulla on se työssäoppiminen? :)

      Poista
    3. Koko ajan käynnissä :). Kestää vielä 4 viikkoa. No sen verran voin sanoa sinulle, että tallin väki on todella mukava, leiriasunto iso ja hevoset luonteeltaan rauhallisia ja ratsastaessa jokainen omanlaisensa :).

      Poista