sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

Big change

Koko viikko on ollut todella sekainen muuton takia. Olen aivan päivistä sekaisin ja koko viikko on mennyt sumussa. Huomenna pyrin saada arjen rullaamaan taas normaalisti, jolloin minäkin ehkä pääsen taas kärryille :D.

Kuitenkin tehdään hieman kertailua. Viime viikon viikonloppuna olimme kotosalla ja pakkailimme kamppeita. Jamien kummitäti tuli yökylään lauantaina ja lähti pois sunnuntaina. Yksi toinenkin kaverini kävi moikkaamassa sunnuntaina.


Maanataina alkoi muutto. Hain pojun kanssa aamulla avaimet ja äiti tuli aloittelemaan uuden kämpän siivoamista. Tätini tuli tyttäriensä kanssa kaveriksi ja minä jätin Jamien uuden hoitajan kanssa kotia, kun itse menin hammaslääkärille. He eivät juurihoitaneetkaan mitään hampaita, vaan ottivat vain suustani mitat proteesin korjausta varten. Lähdin sitten kotia ja loppupäivän olin Jamien ja toisen tädin tyttären kanssa. Menimme hiekkalaatikolle leikkimään ja kenuimme. Itse en siis päässyt siivoamaan uutta kämppää laisinkaan, vaikka olisin tahtonut. Yli- innokkaat apurit :D.







Tiistaina pakkailin loput kamat ja isä tuli kaveriksi roudaamaan tavaroita uuteen kämppään. Tiistaina minun tehtäväni oli koota loput kamat kasaan, auttaa siirtämään niitä uuteen asuntoon ja purkaa niitä siellä. En siis päässyt siivoamaan edes vanhaa kämppää! Ehdottomasti olen äärettömän kiitollinen kaikille apulaisille. Ei muutto olisi onnistunut ilman heitä <3.




Kävimme isän kanssa hakemassa uuden pesukoneen, sillä vanha hajosi. Laittelin tavaroita kasaan sen verta minkä kykenin ja Jamie meni äidin tykö yöksi. Saimme Millan kanssa totutella uuteen asuntoon rauhassa. Ajattelin hakea varaston tavarat uuteen varastoon, mutta huomasin lukon olevan hajalla, joten päätin jättää sen seuraavaan aamuun,


Keskiviikkona menimme heti aamusta tyhjentämään varaston Millan kanssa. Käytin hyödykseni toisia rattaita ja Milla kepsutteli vieressä. Sain koko varaston tyhjennettyä yksin ja kävin vielä tarkistamassa vanhan asunnon. Samaan aikaan paikalle sattui tulemaan vuokrafirman tarkastaja paikalle. Hän kyseli olisiko minulla jotain mistä hänelle kannattaisi mainita ja kerroin olohuoneen saranan olevan hajalla ja vikailmoituksen siitä tehneeni. Hän alkoi kauhistelemaan rivan yläpuolella olevia naarmuja, mielestäni tulleet jo ennen minua, ja totesi niiden näyttävän koiran raapimilta. Vastasin koirani olevan niin pieni, ettei se yltäisi niin korkealle, ja hän alkoi tivaamaan jos jokin toinen koira olisi ne voinut tehdä. Vastasin, ettei muita koiria ole asunnossa ollut, ja hän jätti asian sikseen. Tuonkin asian olisi voinut ystävällisemmin esittää....



Kävin viemässä avaimet myöhemmin ja päivän mittaan järjestelin tavaroita. Torstaina mentiin pitkälti samoilla kuvioilla. Leivoin mansikkapiirakan omaksi iloksi :P.






Perjantaina täti tuli aamulla ja heitti minut sairaalalle. Minulla oli hammasproteesin sovitus ja se oli aivan epäsopiva. Menen maanantaina käymään Roidentissä, joka sen minulle on valmistanut, ja siellä he yrittävät saada siitä muokattua sopivan.








Eilen kävimme kaupungilla tapaamassa tuttavaani. Kävimme kaupoissa katselamassa tavaroita ja ostin astioita saamallani lahjakortilla.






Tänään vein pojun lounasaikaan äidille hoitoon ja menin itse salille pitkästä aikaa. Siihen aikaan oli ihanan hiljaista, sillä olin melkein koko ajan yksin. Sen jälkeen kävin ostamassa itselleni uuden pyykkitelineen ja menin kotia.



Tiistaina olin niin paljon liikkeessä, että tynkäni otti siitä nokkiinsa hiertymällä. Muutama päivä eteenpäin ja minulle tuli uusi hiertymä. Yritän nyt niitä hoidella pois, mutta saa nähdä miten tässä käy....

Ensi viikolle ei ole mitään erityistä suunnitteilla.

Palaamisiin!


4 kommenttia: