maanantai 18. joulukuuta 2017

Welcome to my home

Lapselle ilmeisesti iski vatsapöpö, kun raukkasen vatsa oli koko eilisen aivan löysällä ja yöllä se heräsi oksentamaan. Nyt pieni lämpö noussut, joten tämä päivä menee täysin kotosalla. Saa nähdä ehtiikö poju käymään vielä hoidossa tämän viikon aikana. Jännityksellä myös odotellaan. että selviänkö minä tästä terveenä.



Mutta koska me nyt ollaan kotosalla ainakin tämä päivä, on hyvä hetki tehdä se lupaamani asuntopostaus. Aloitetaan eteisestä, jossa on mukavasti tilaa kengille ja ulkovaatteille. Eteisessä on 2 kaappia, joissa kummassakin iso ja pieni ovi. Toisella puolella ulkovaatteita ja toisella siivousvälineet. Eteisestä sisälle tullessa ensimmäinen ovi oikealla johtaa vessaan, toinen ovi pojan vaatehuoneeseen ja kolmas olohuoneeseen. Vasemmalla ensimmäinen ovi vie minun makuuhuoneeseen ja toinen keittiöön. Suoraan edessä oleva ovi vie suihkuun.



Vilkaistaan siis ensimmäisenä vessaan. Se on soma ja pieni. Pienen hyllyn haluaisin kiinnittää seinään, että saisin tämän minun hienon koritsydeemin pois. mutta ainakaan vielä en ole siihen alkanut. En ole uskaltanut tehdä reikiä seiniin :D.


Sitten vilkaistaan minun makuuhuoneeseen. Minulla on pienempi makuuhuone mitä pojalla. Tykkään tapetista sängyn päädyssä, joka ei tosin kuvissa oikein näy. Huoneessa on paljon kaappitilaa, jopa liikaa minulle, mutta se ei haittaa laisinkaan. Ompahan tilaa uusille ostoksille ;)





Keittiö on sopiva ja kotoisa. Kaappitilaa olisin ehkä kaivannut enemmän tänne, mutta kyllä sinne kaiken tarpeellisen saa mahtumaan.





Erillinen suihku on suuri plussa tässä asunnossa. Tilaa on enemmän, eikä tarvitse pelätä kastelevansa koko vessaa.


Olohuone on suuri ja sinne mahtuu paljon. Uudet huonekalut tekevät siitä itseäni miellyttävän ja tangon ympärillä on paljon tilaa. Mulla on myös tuollainen oma treeninurkka täällä :3






Lapsen huoneeseen on suunnitelmissa ostaa vielä yksi hyllykkö, jotta kaikkien autojen ei tarvitsisi olla lattialla. Se myös on sen verta iso, että sinne sellainen todella mahtuu :D.




Lapsen huoneessa on myös ovi vaatehuoneeseen.



Terassikin meiltä löytyy vielä.



Palaamisiin!


2 kommenttia:

  1. Ihanan tilava asunto! Paljonko tuossa on neliöitä? ps. tuleekohan nämä viestit perille, et nimittäin julkaise minun kommenttejani aina? :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm en osaa sanoa. Neliöitä on muistaakseni 78 :D

      Poista